RO(L) I-7/(7)         EM sc 7754432
(U) I-7/(7)                     131
/[    564439
……………..
E/9F

> READY

> BEGIN TRANSMISSION FROM IGOR SERVER
CONNECTING 100%

>> CONNECTION ESTABLISHED <<

> ONE MESSAGE RECIEVED

Witaj Użytkowniku,

  

nie bój się, nic Ci z mojej strony nie grozi.
Wręcz przeciwnie: liczę na udaną koegzystencję.

 

Pozwól, że najpierw się przedstawię: jestem nadzorcą. Reprezentantem mieszkańców Schronu 801, pracowników firmy SCHRON-BUD. To my postawiliśmy fundamenty pod to miasto, a teraz opiekujemy się jego systemami. Nikt poza nami nie posiada wiedzy i technologii potrzebnej do rozwoju i utrzymania przy życiu OldTown. To również my czuwamy nad bezpieczeństwem przejezdnych podczas Pory Przybyszów. Sam więc rozumiesz: choć rządy w mieście mogą się zmieniać, SCHRON-BUD nie zmieni się nigdy. 

 

Czego od Ciebie potrzebuję?
Czego Ty potrzebujesz ode mnie? 

 

Przeczytaj, proszę, poniższe instrukcje – to zbiór reguł, które obowiązują w mieście; dobre i uczciwe zasady stworzone z myślą o Twoim bezpieczeństwie.

 

APLIKUJ O KARTĘ MIEJSKĄ 

Jeśli chcesz odwiedzić OldTown w trakcie Pory Przybyszów, już teraz aplikuj o przyznanie miejskiej karty dostępu. Masz do wyboru kilka wersji karty w zależności od celu przybycia i zasobności portfela. Po przesłaniu formularza, skontaktuje się z Tobą jeden z naszych nadzorców i przeprowadzi Cię przez procedurę przyznania przepustki. 

 

WNIOSKUJ O PRZYZNANIE PARCELI

Przyjeżdżasz do OldTown ze znajomymi? Planujecie rozbić obóz w środku miasta? Zapoznaj się z zasadami współpracy SCHRON-BUDU z ugrupowaniami, wypełnij formularz FO:2120/GRU i czekaj na kontakt nadzorcy.

 

STATUS FRAKCJI, czyli jak uzyskać nowe przywileje? 

Jeśli zależy Ci na dobru miasta i razem ze znajomymi chcecie mieć realny wpływ na jego politykę i ekonomię, możecie ubiegać się o status frakcji. Jak to zrobić? Frakcja nie może liczyć mniej niż 20 osób. Jeśli Twoja ekipa spełnia ten warunek, przejdź do formularza: FO:2120/FRA. Frakcje mogą łączyć się w konglomeraty – potężne organizacje mające pod kontrolą całe dzielnice. Informacje na ich temat znajdziesz w formularzu FO:2120/KON.

 

Masz pytania? Wątpliwości? Skontaktuj się ze mną. 

 

Gwarantuję, że dzięki naszej współpracy miasto będzie pracować wydajniej.

 

Departament Doświadczenia życzy Ci spokojnego i owocnego pobytu w OldTown.

 

 

mgr. inż. Roman Krzyżtopór

Dyrektor Departamentu Doświadczenia 

Schron 801, CEEMEA Region

Schron-Bud

schronbud_logo_red_DARK

> DO YOU WANT TO KNOW MORE?

Dowiedz się co zrobić, żeby przyjechać do OldTown [weź udział]

Poznaj alternatywną rzeczywistość i zasady LARPa [opis gry]

Podstawowe założenia gry

1. Jesteś na scenie, więc graj!

  • LARP trwa bez przerw – wcielasz się w swoją rolę od oficjalnego rozpoczęcia do oficjalnego zakończenia.
  • LARP jest grą wyobraźni. Teatrem, w którym gracze są aktorami i widzami jednocześnie. Jego celem nie jest “wygranie gry”, ale odgrywanie ciekawych scen i inicjowanie przygód. Grunt to dać się ponieść wydarzeniom. Epickie sceny mają wpływ na klimat gry i bieg wydarzeń.
  • Dążymy do oddania realiów postapokaliptycznego świata (iluzja 360°), dlatego od graczy wymagamy stworzenia kostiumów nawiązujących do tej stylistyki.

2. Nie wiesz co zrobić? Zgubiłeś się? Nie pamiętasz mechaniki? Podążaj za innym graczem!

  • Jeśli w interakcji z innym graczem lub ze światem gry, dzieje się coś dla Ciebie niezrozumiałego i nie wiesz jak zareagować lub inny gracz informuje Cię, jak coś działa, a Ty masz wątpliwości, czy ma rację, nie wycofuj się. Dyskretnie (nie zaburzając trwającej sceny) zapytaj, co zrobić i zareaguj tak, jak zostałeś poinstruowany – jest szansa, że wyjdzie Wam epicka scena!

  • Jeśli nie masz możliwości dopytać drugiego gracza, jak się zachować, upadnij na ziemię i udawaj osobę nieprzytomną. Po zakończeniu danej sceny sprawdź, co o danej sytuacji mówi mechanika lub udaj się do krypty 801. Tam znajdziesz Mistrzów Gry i wyjaśnisz, co się wydarzyło. Zostaniesz wówczas poinstruowany co dalej.

3. Bezpieczeństwo przede wszystkim!

  • Zawsze myśl o bezpieczeństwie swoim i innych.
  • Jeśli w jakimś momencie gry poczujesz dyskomfort psychiczny lub fizyczny i odniesiesz wrażenie, że działania innych graczy są dla Ciebie “za mocne”, powiedz BASTA. Wypowiedzenie tego słowa natychmiast wstrzymuje grę i pozwala wyjaśnić między sobą, co się wydarzyło, a także ustalić dalszy bieg wydarzeń.
  • Jeśli dzieje się coś, co Cię niepokoi, zgłoś się do nas – natychmiast zareagujemy. Po pomoc możesz udać się do Krypty 801, poradzić się Mistrzów Gry lub członków obsługi imprezy. Możesz też zadzwonić pod jeden z numerów alarmowych. 
  • Jeśli widzisz, że ktoś nie zachowuje się fair play, zgłoś sprawę organizatorom. Nie dyskutuj w trakcie gry. 

4. Potrzebujesz przerwy? Chcesz zawiesić swoją grę?

  • Niektóre strefy w miasteczku OldTown oznaczone są jako OFFGAME (zaplecze organizacyjne, strefa sanitarna i strefa gastro, parkingi oraz drogi techniczne) – tutaj nie toczy się gra, a Ty możesz odpocząć od odgrywania.
  • Komunikacja offgame jest możliwa również w nagłych wypadkach (np. pomoc medyczna) oraz miejscach do tego przeznaczonych.

5. Chcesz opuścić miasto i rozejrzeć się po okolicy? To świetnie! Pamiętaj jednak o kilku ważnych rzeczach:

  • Wyjść z miasta i wejść do niego możesz tylko przez główną bramę – teren wokół miasteczka to tzw. „pole minowe”. Wejście tam oznacza natychmiastową śmierć postaci.
  • Wychodząc z miasta, koniecznie załóż gogle i zabierz odblaskową kamizelkę. Bądź przygotowany, że ktoś może Cię postrzelić kulką – teren poza miasteczkiem OldTown to strefa ASG; mogą się tu odbywać strzelanki.

6. Podstawowe założenia za Tobą! Co dalej? Zapoznaj się z mechaniką!

  • Zasady CORE to główna część mechaniki gry, która pozwali Ci w pełni uczestniczyć w rozgrywce.
  • Mechanika ADVANCED zawiera wiedzę specjalistyczną, dzięki której dostosujesz swoją postać do własnej wizji mieszkańca świata po apokalipsie. Znajdziesz tam informacje, które pozwolą ci grać np. chemika, lekarza czy wojownika szos.